'Tavsiye', Sigorta Alımında İtici Güç

07 Haziran 2015

‘Tavsiye', sigorta alımında itici güç

Tüketicilerin sigorta alımında bir uzmanla yüz yüze görüşmek istediğini belirten Sigorta Cini Genel Müdürü Pieter-Bas Vos, müşterilerin sigorta mağazalarında çay-kahve ikramıyla birlikte profesyonel tavsiyeler alabildiğini belirtti.

SİGORTACILIĞI mağaza konseptiyle birleştiren Sigorta Cini, sektörde yeni bir dağıtım kanalı olarak yerini 2013 yılında aldı. Mağazalaşmayla birlikte tüketicilerin deneyimli sigorta danışmanlarıyla iletişime geçerek kendilerine en uygun sigorta poliçesini satın almasını hedefleyen Sigorta Cini, 2015 yılının ilk yarısında 5 ilde 17 mağazaya ulaştı. Ülkemizde sigorta tüketicisinin yüz yüze iletişime önem verdiğini belirten Sigorta Cini Genel Müdürü Pieter-Bas Vos, "Tüketicilerimizi ürünlerimizi ve kampanyalarımız hakkında detaylı bilgilendirmek için mağazalarımıza bir fincan kahve içemeye davet ediyoruz" dedi.

Devrimsel bir konseptle sektöre giriş yaptık

Yılsonunda 25 mağazaya ulaşmayı hedefleyen Sigorta Cini, yıl içerisinde kampanyalarını da hız kesmeden sürdürecek. Türkiye'de, sigorta müşterilerinin gittikçe daha fazla karşılaştırma yapmak, ürünleri anlamak ve alternatifleri değerlendirmek istediklerini, bunu da konunun uzmanı bir kişiyle yüz yüze konuşarak yapmak istediklerini gördüklerini söyleyen Pieter-Bas Vos, Sigorta Cini'nin Türkiye'de yatırım yapma tercihlerini ise şöyle açıkladı: "Birçok şirketin sigorta ürünleri hakkında ücretsiz sigorta danışmanlığı hizmetinin, üstelik müşterilerin kolayca erişebilecekleri, mesai sonrası veya hafta sonu uğrayıp bilgi ve ürün alabileceği bir konseptin Türkiye sigorta pazarını çok daha fazla geliştireceğini ve derinleştireceğini düşündük. Buradan hareketle NN Group'un markası Sigorta Cini olarak, Türkiye'ye uygun ve sigorta dağıtım işine bakışı tamamen değiştirecek devrimsel bir konsept ite sektöre giriş yaptık."

Müşteriler profesyonel tavsiyeler alıyor

"Sigorta alımının mağazalaşmasıyla birlikte tüketiciler deneyimli sigorta danışmanlarıyla yüz yüze iletişime geçerek kendilerine en uygun sigorta poliçesini temin edebiliyor" diyen Pieter-Bas Vos, müşterilerin mağazalarda çay-kahve ikramıyla birlikle profesyonel tavsiyeler alabildiğini belirtti. Pieter-Bas Vos, açıklayıcı ve tavsiye edici bir yaklaşımla ürünlerin mağazalarda sigorta danışmanları tarafından anlatıldığı takdirde sigorta alımında olumlu geri dönüşler aldıklarını da sözlerine ekledi.

Mahallenizin sigortacısı olacağız

Müşteri odaklı bir hizmet anlayışları olduğunu belirten Pieter-Bas Vos, mağazalarının kolay ulaşılabilir olmasına ve merkezi konumlarda yer almasına özen gösterdiklerini söyledi. "Müşterilerimizin Sigorta Cini'nden hizmet alırken, kendilerini ev rahatlığında hissetmesini istiyoruz" diyen Pieter-Bas Vos, "Mağazalarımızı da bu ihtiyaçları karşılayacak şekilde özenle seçiyoruz. Ayrıca mağazalarımızı bulundukları lokasyonlarda çekim merkezi haline getirmeyi ve 'Mahallenizin Sigortacısı' olmayı hedefliyoruz" dedi.

Sürpriz kampanyalar devam edecek

Mevcut ve potansiyel müşterilerinin sigorta ihtiyaçlarını karşılayacak ürün gruplarının satışını içeren kampanyalara başladıklarını söyleyen Pieter-Bas Vos, kampanyalarla ilgili şu bilgileri verdi: "2015 yılının ilk yarısında Tamamlayıcı Sağlık Sigortası kampanyamız ile müşterilerimize ürünümüzü günde 1. 5 TL'den başlayan fiyatlarla sunduk. İkinci çeyrekte başladığımız BES ve İyi Yaşa Hayat Sigortası kampanyamız ile tüketicilerin dikkatini çekmeye çoktan başladık. Haziran ayının sonuna kadar sürecek bu kampanyamız İle Sigorta Cini olarak 'Geleceğiniz Çiçek Açsın' diyoruz. 2015 yılının ikinci yarısında da sürpriz kampanyalarımız devam edecek. "

İnternetten araştırıyor uzmandan satın alıyoruz

Dünyadaki birçok ülkede tüketicilerin görerek ve dokunarak alışverişi tercih ettiğinin bir gerçek olduğunu söyleyen Sigorta Cini Genel Müdürü Pieter-Bas Vos, "Günümüzde müşteriler online kaynaklardan ve sigorta şirketlerinden her türlü bilgiye kolaylıkla erişebiliyorlar. Ancak satın alma aşamasına geçmeden önce muhakkak bir uzmanla yüz yüze görüşmek istiyorlar. Sigorta Cini olarak bizim önceliğimiz herhangi bir ürünü satmak yerine tüketicinin doğru bilgilendirilmesini sağlamak ve farklı opsiyonları değerlendirebileceği bir ortam sunmak" dedi.

Para Şemsiye Dergisi – 7 Haziran 2015

Bu Haberi Paylaş
KAPAT
Kişisel Verilerin işlenmesi ve Aktarılmasına ilişkin Aydınlatma Metni'ni okudum, onaylıyorum.
Gizlilik ve Web Kullanım Şartları'nı okudum, onaylıyorum.
Yeni ürün ve kampanyalar hakkında bilgilendirilmek istiyorum.
X