Sigortanın Faydalı Bir Ürün ve İhtiyaç Olduğunu Anlatmak Görevimiz

15 Haziran 2015

Mağazalarında zorunlu olmayan sigortaların satış paylarını artırmak amacıyla çapraz satış yöntemi kullanarak müşterilerine ürünlerin faydalarını anlattıklarını vurgulayan Sigorta Cini Genel Müdürü Pieter-Bas Vos; "Gerçekleşmiş olaydan sonra sigorta sahibi olmanın bir anlamı yoktur, bu yüzden kişilerin başına bir olay gelmeden önce ürün sahibi olmaları gerektiğini, sigortanın faydalı bir ürün ve ihtiyaç olduğunu vurgulayarak Türk halkını bilgilendiriyoruz" dedi.

Türkiye'nin 5 ilinde 17 mağazasıyla hizmet veren Sigorta Cini'nin 2015 yılı hedef ve stratejilerinden bahsetmenizi istesek neler söylersiniz? Bu yılki ana hedeflerinizi belirlerken odak noktanız ne oldu?

2015 yılı hedeflerimizi belirlerken 2013 ve 2014'teki gelişimimizi de gözden geçirerek adımlar attık. Bu doğrultuda 2015 yılı hedeflerimizin odak noktasını yeni şehirlere ulaşarak mağazalarımızın yaygınlaşmasını sürdürmek olarak belirledik. Şu an İstanbul, İzmir, Çorlu - Tekirdağ, Ankara ve İzmit - Kocaeli olmak üzere 5 kentte 17 mağazamız bulunuyor. Yılsonuna kadar mağaza sayımızın 25'e ulaşmasını hedefliyoruz. İstanbul ağırlıklı mağazalarımızı Türkiye genelinde diğer şehirlere de taşımayı planladık.

Sigorta Cini’nin ulaştığı satış rakamları ve sigortalı sayısı açısından hedeflerine ulaştığını düşünüyor musunuz? 2 yıllık gelişiminizi nasıl değerlendiriyorsunuz?

Bu işe başlamaya karar verdiğimizde çok ciddi araştırmalar yaparak çalışmalarımızı gerçekleştirdik. Tüm araştırmalarımıza rağmen nasıl bir tepki ile karşılaşacağımızdan emin değildik. Fakat tüm gelişmeler ve aldığımız sonuçlar bizleri oldukça memnun etti. Biz her ailenin, hayatın beklenmedik olaylarına karşı güvence altında olması gerektiğine olan inancımızla bu yaklaşımı bireylerin de benimsemesini sağlamaya çalışıyor, yaşadığımız süreci oldukça olumlu bir şekilde değerlendiriyoruz.

Sigorta Cini mağazalaşarak, sigortanın kolay ulaşılabilir olmasını hedefledi. Bu doğrultuda müşterilerinize sunduğunuz hizmetlerin İçeriğini ve kalitesini artırmak amacıyla neler yapıyorsunuz? Mağazacılık anlayışınızdan bahseder misiniz?

Müşterinin gözünde yer edinebilmek açısından mağazalar oldukça önemli bir yer tutuyor. Mağazalarda çok iyi yetişmiş personelin çalışması da önemli bir faktör. Mağazaya gelen kişilerin her zaman hoş karşılanması ve ihtiyaçlarına yönelik hizmetler sunulması gerekiyor. Esas önemli olanın müşteriye temsil edildiğinin hissettirilmesi olduğunu düşünüyoruz. Yani yalnızca bir acente gibi sigorta şirketinin ürünlerini müşteriye pazarlamak yerine müşterinin ihtiyaçlarını da değerlendirip, tarafsız bir şekilde ürünler arasında karşılaştırma yaparak en doğru ürünlere ulaşmalarını sağlıyoruz. Biz normal bir acente gibi işlev görmüyoruz. Sigorta şirketleri ile olan ilişkimizde farklı uygulamalarımız mevcut ama bunları müşteriye yansıtmıyor, müşterilerimize karşı tarafsız bir şekilde değerlendirme yapabilmelerini sağlıyoruz. Bizim için öncelik kar etmek değil, müşterilerimizin ihtiyacının karşılanması ve uzun soluklu ilişkiler kurmak. Tek yapmak istediğimiz müşteriye en doğru ürünü en doğru şekilde sağlayabilmek.

"Sigorta şirketleri ile olan farklı uygulamalarımızı müşteriye yansıtmıyor, tarafsız bir şekilde değerlendirme yapabilmelerini sağlıyoruz"

Sigorta sektörünün genel görünümünü nasıl değerlendiriyorsunuz? İlk çeyreği geride bırakan sektörün rakamsal seyri ile ilgili yorumlarınızı alabilir miyiz?

Geçtiğimiz yılın aynı dönemine kıyasla çok daha olumlu bir çeyrek geçirdiğimizi düşünüyorum. Dönemsel olarak baktığımızda geçen yılın ilk çeyreği ile bu yılın ilk çeyreği arasında üç kat büyüdüğümüzü görüyoruz. Bunun dışında daha önce girilmemiş olan alanlarda da bir büyüme yaşandığı söylenebilir. Zorunlu sigortalar haricinde sağlık sigortası gibi branşların satışlarında büyük bir artış görmek mümkün. DASK ve trafik gibi zorunlu branşlarda da büyüme devam ediyor. Genel itibariyle bakıldığında olumlu bir çeyrekti diyebilirim.

Sigorta Cini'ni bir acenteden ya da diğer dağıtım kanallarından ayıran en temel özellik nedir? Acenteler ile olan işbirliğiniz kapsamında ne gibi faaliyetler yürütüyorsunuz?

Diğer dağıtım kanalları ile acenteler arasında bir ayrım yapacak olursak, Türkiye'de 18 bine yakın acente var ve bu acenteler genellikle tek kişi, bir aile ya da nadiren de olsa ünite gibi işleyen yapılardan oluşuyor. Acenteler hem idari işlerle uğraşıyor, hem de bütün ürünleri tanımaya çalışıyorlar. Tek kişinin her şeyi bilip her şeyi yapmaya ve müşteri veri tabanı oluşturmaya çalışarak ilerlemeye çalıştığı bir noktada; biz 170 yıllık deneyim, köklü tarih ve uluslararası profesyonel bir yaklaşımla sektöre bilgi katıyoruz ve deneyimlerimizi paylaşıyoruz. Aslında Sigorta Cini ve acenteler arasında belli bir kıyas yapılamaz çünkü biz merkez ofisimizde bile 40 kişi ile birlikte çalışıyoruz. Pazarlama, operasyon, insan kaynakları ve risk yönetimi departmanlarımızla çalışıyoruz. Bu nedenle acenteler ve Sigorta Cini birbirlerinden çok farklı yapılar.

Sigorta sektöründe acente, banka ve broker'lar ve online olarak hizmet veren kanallar olarak farklı dağıtım kanalından bahsetmek mümkün. Bu kanallar da birbirini tamamlayan, bütünü oluşturan yapılardan oluşuyor. Acentelerin yerel ağları var, bu yerel ağ içerisinde müşterilerle birebir bağ kurabiliyorlar. Kendi tabanları ve müşteri sayıları oluyor. Bankalar daha kısa sürede, daha etkili satış yapabilecek, 3 dakikalık bir konuşmanın ardından genellikle müşterinin almak istediği ürünü sunabilecek şekilde hizmet veriyor. Acenteler bir müşteri ile görüşmek için 2 saatten fazla zaman ayırabiliyor. Online kanallar ne aradığını bilen bir müşterinin istediği ürünü satın alabilmesini sağlayan bir sistem. İlk defa sigorta alacak bir kişi için online kanallar yeterli olmayabilir, bir uzmanla yüz yüze konuşup tarafsız bilgi isteyebilirler. Türkiye pazarına bakıldığında tüm bu kanallar birbirlerini tamamlayıcı vazife görüyor ve pazarda her birine ayrı ayrı da ihtiyaç var.

Sizce müşteriler niçin Sigorta Cini'ni tercih etmeli? Hizmet kalitesi, sigortacılık anlayışı ve uluslararası tecrübe konusunda sektöre sağladığınız artı değerlerin neler olduğunu düşünüyorsunuz?

Müşterilerin Sigorta Cini'ni tercih etmelerinde 2 temel özellik ön plana çıkıyor, bunlar; güven ve erişilebilirlik. Köklü tarihe sahip uluslararası bir firma olarak bu iki özelliğimizle öne çıkıyoruz. Bir sigorta ürünü satın aldığınızda elinizdeki yalnızca bir kağıt parçasıdır ve aslında bunun arkasında bir doluluk ararsınız. Müşteriye bu doluluğu sağlayabilecek bir firma gerekir. Bu nedenle hem uluslararası hem de yerel olan, köklü deneyime sahip bir firmanın güvenilirliği müşteriye çok şey katacaktır. Güvenin en temel özelliği masanın arkasında oturan kişinin temsil ettiği değerdir. Biz bunu yaptığımıza inanıyoruz. Bir diğer önemli etken erişilebilirlik. Bize ulaşmak çok kolay. Yerel bir varlık gösterdiğimiz için müşterilerimiz mağazalarımıza bilgi almak ya da kahve içmek gibi herhangi bir sebeple gelebilir. Mağazalarımız haftanın 6 günü, alışveriş merkezlerinde ise haftada 7 gün boyunca açık. İş saatleri dışında da açık olması tabii ki büyük bir avantaj. Bunun haricinde 7 gün 24 saat boyunca telefonla destek hattına ulaşmak mümkün. Bugünlerde gitgide artan bir online varlığımız da söz konusu. Herhangi bir şekilde bizden bilgi almak için çok geniş bir zaman dilimi sunuyoruz.

Sigortalıların ya da sigorta yaptırmaya karar veren bireylerin mağazalarınız aracılığıyla en fazla tercih ettiği ürünler neler?

Sektörün geneline bakıldığında zorunlu sigortaların satış konusunda açık ara önde olduğu dikkat çekiyor. Mağazalarımızda da böyle bir durum söz konusu. Fakat zorunlu olmayan ürünlerimizde piyasanın kalanına göre satış oranlarımız daha yüksek. Türkiye ortalamasına baktığımız zaman trafik branşı gibi zorunlu ürünlerin toplam satışımızdaki oranı biraz daha düşük. Çünkü çapraz satışlarla müşterilerimize diğer ürünlerimizin faydalarını anlatıp oranımızı yükseltmeye çalışıyoruz. Bir görevimiz de sigortanın faydalı bir ürün olduğunu ve kişilerin başına bir olay gelmeden önce bu ürünü almaları gerektiğini müşterilerimize anlatmak. Çünkü gerçekleşmiş olaydan sonra sigorta sahibi olmanın bir anlamı yoktur. Bizim satış oranımız bu yüzden Türkiye pazarına baktığımızda zorunlu sigortalar alanında biraz daha aşağı seviyelerdedir. Bu bir yönden de olumlu bir durum, çünkü Türk halkını bilgilendiriyor ve sigortanın ihtiyaç olduğunu vurguluyoruz. Bu ürünlerimizi kolay anlatmak için de Arabam, Evim, Sağlığım ve Ailem olarak dört ana kategoriye böldük. Her kategorinin altında o kategoriye bağlı ürünlerin detaylı açıklamaları var. Bunları yapmamızın sebebi müşterilerin mağazamıza girdiğinde sigorta ürünlerinin çok da karmaşık olmadığını, sade ürünler olduğunu anlamasını sağlamak.

"Sigorta sektörünün önümüzdeki yıllarda da ekonomiden hızlı büyüyeceğini tahmin ediyoruz"

Sigorta Cini trafik sigortasından sağlık sigortasına kadar müşterilerine birçok branşta hizmet sunuyor ve bunlara bir yenisini daha ekleyerek Bireysel Emeklilik Sistemi satışlarına da başladı. Branşlar bazındaki kısa ve orta vadedeki hedeflerinizi öğrenebilir miyiz?

Belirttiğim üzere Arabam, Evim, Sağlığım ve Ailem ana kategorilerimiz. Bireysel Emeklilik Sistemi yeni kampanyamız kapsamında, aile kategorisi içerisinde var olan bir ürün. Her ailenin geleceğinin koruma altında olması gerektiğini düşündüğümüz için bu ürünü müşterilerimizle buluşturduk.

Türk sigorta sektörünün artı ve eksilerinin neler olduğunu düşünüyorsunuz? Türkiye'deki sigorta bilincinin ve sigortalı sayısının artırılması İçin sizce sektöre ve dağıtım kanallarına ne gibi görevler düşüyor?

Türkiye'deki sigorta alışkanlıklarına bakıldığında sigortanın son yıllarda bir artış gösterdiğini görüyoruz. Bu durum daha önce de deneyimlediğimiz diğer gelişmekte olan ekonomilerden çok da farklı değil. İnsanlar belli bir yaşam kalitesine erişiyorlar ve bu yaşam kalitesini koruma altına almak istiyorlar. Bu nedenle sigorta fikri çok daha fazla yer edinmeye başlıyor. Türkiye'de de bu uluslararası akıştan farklı olmayarak, yaşam tarzını belli bir noktaya getirmiş kişiler için sigorta önemli bir adım olarak görülüyor. Sigorta sektörünün önümüzdeki yıllarda da ekonomiden hızlı büyüyeceğini tahmin ediyoruz. Çünkü insanlar güvence altında olmak istiyorlar. İnsanların ne zaman hayatta beklenmedik bir olayla karşılaşacağı belli olmuyor. Sigortalı olmak bir arabayla kaza yaptığınızda size arabanızı geri getirmiyor fakat yeni bir araba alabilecek parayı sağlıyor. Bu nedenle kişilerin koruma altına olması gerektiğini düşünüyoruz. Tüm bunları mağazalarımızda detaylı olarak anlatarak insanların sigorta ürünlerini almasını sağlıyoruz, Yükselen her ekonomide olduğu gibi bu artışın süreceğine inanıyoruz.

Teknolojinin ilerlemesiyle sigorta sektöründe de birçok yenilik yaşanmaya başladı, online satışlar da bu gelişmelere örnek. Sigorta Cini teknolojik gelişmelerin sektöre olan etkisini nasıl değerlendiriyor ve bu gelişmelere nasıl adapte oluyor?

Yerleşik pazarlara bakıldığı zaman teknolojik olan her şey sektörü etkiliyor. Online satışlar da bunun en önemli alanlarından bir tanesi, Yerleşik pazarlara bakıldığı zaman online satışların, pazarın belli bir kısmına sahip olduğunu görmek mümkün. Fakat Türkiye pazarına bakıldığı zaman birçok kişi ilk sigorta ürününü yüz yüze bir uzmanla değerlendirerek ve karşılaştırmalar yaparak almak istiyor. Bunu online olarak da yapmak mümkün görünse de bir uzmanla yüz yüze yapılan temas çok daha etkili oluyor. Online satışlar Türkiye'de belli bir noktada pazara hakim olmaya başlayacak fakat buna henüz vakit var.

Sigorta Cini olarak biz de son zamanlarda online ağırlıklarımızı artırdık. Yeni hizmete sunduğumuz web sitemiz ve mobil sitemiz ile birlikte bu kanalları kullanıyoruz. Özellikle mobilde var olmak adımızı duyurmak için önemli bir adım ve doğru kullanarak sigorta konusunda birçok kişiye ulaşmamız mümkün.

Mağazalarınızda çalışmak İsteyen bireyler nasıl bir eğitim sürecinden geçiyor?

Eğitimler aslında bizim için kesintisiz bir süreç, örneğin yalnızca iki hafta öncesinde tüm mağaza çalışanlarımıza verdiğimiz bir eğitim oldu. Ürünlerimiz, mağazada müşteriler ile kurulacak iletişim ve idari konularla ilgili olarak sürekli eğitimler veriyoruz. Birkaç günlük eğitimler halinde gerçekleşiyor bu süreç. Müşterilerimizin herhangi bir Sigorta Cini mağazasında aynı şekilde karşılanıp aynı kalitede hizmet gördüğü noktayı sağlamak için sürekli olarak çalışanlarımıza eğitimler veriyoruz. Ürünlerle ilgili olarak her çeyrekte ve her kampanyadan önce eğitim veriyoruz. Daha önce eğitime katılmış olsalar bile satış sürecinde bir sıkıntı olmaması için yeni gelişmeleri de aktarıyoruz. Sigorta Cini olarak 2 yıl öncesinde birkaç kişiyle yola çıktık. Şimdi ise 100 kişilik bir ekip olduk. Her zaman yeni yeteneklere açığız. Hali hazırda kendi acenteliğini yapıp işini büyütmek isteyen kişilerle İstanbul ve İstanbul dışında da yayılmak istiyoruz. Lokal bazlı çalışıp, kurumsal bir yapıya katılmak isteyen, kendine güvenen diğer acenteleri de sistemimize davet etmek istiyoruz. Bu nedenle bizimle birlikte iş yapmak, sektörde faaliyet göstermek isteyen herkes telefonla veya web sitemiz aracılığıyla bize ulaşabilirler.

BEST Dergisi – 15 Haziran 2015

Bu Haberi Paylaş
KAPAT
Kişisel verilerimin aşağıda okuduğum aydınlatma formu uyarınca işlenmesini onaylıyorum. Sigorta Cini’nin yukarıda belirtmiş olduğum bilgiler ile aşağıda okuduğum koşullar uyarınca benimle ticari iletişime geçmesini onaylıyorum.
Kişisel Verilerin İşlenmesine ilişkin Aydınlatma ve Ticari İletişim Onayı
Bu aydınlatma formu 6698 sayılı “Kişisel Verilerin Korunması Kanunu” (“Kanun”) madde 10 gereğince hazırlanmış olup, bu formla özel nitelikli kişisel verileriniz de dahil kişisel verilerinizin işlenmesine ve aktarılmasına ilişkin yöntem, amaç, hukuki sebepler ile kişisel verilerin korunmasına ilişkin haklarınız ile ilgili bilgi vermek amacıyla hazırlanmıştır. Orange Sigorta Aracılık Hizmetleri A.Ş. (“Şirket”)’nin sigorta şirketleri ile sözleşmesel ilişkisine dayanarak sigorta aracısı sıfatı altında sunduğu sigorta şirketleri ürün ve hizmetleri ile bireysel emeklilik ürün ve hizmetlerinden faydalanmak amacıyla Şirket’e vermiş olduğunuz veya Şirketimizin teknik personelleri ve şubeleri tarafından yahut çeşitli kanallardan temin edilen her türlü kişisel bilgilerinizi Kanun kapsamında işlemekteyiz. Kişisel verileriniz (isminiz, soyisminiz, T.C. kimlik numaranız, doğum tarihi ve yeriniz, cep ve telefon numaranız, elektronik posta adresiniz, adresiniz, ilgili sigorta ürününe özel poliçe teklifi oluşturulması veya poliçe oluşturulması için gerekli kişisel verileriniz – ör: trafik poliçesi için ilçe ve şehriniz, marka, plaka, ruhsat no, motor no, şasi no, asbis no, model ve yılı, kullanım detayı, araç bilgileri; DASK poliçesi için ev / iş yeri adres bilgileriniz) sizlere en uygun reklamlar, sigorta ürünlerine dair genel ve özel kampanyalar, avantajlar, sigorta ürün ve hizmet tanıtımları, müşteri memnuniyeti uygulamaları, pazar araştırmaları ve sigorta aracılığına dair hizmetlerin ihtiyaca göre tasarlanması amacıyla Sigorta Cini tarafından bilgi vermek ve bunları sunmak dahil olmak üzere sizinle irtibata geçmek, bilgilerinizi güncellemek, ilginizi çekebilecek ürün ve hizmetleri önermek amacıyla 5 (beş) yıl boyunca saklanacak ve kullanılacaktır. Adı geçen kişisel verileriniz size sigorta ürün ve hizmetlerinin sunumu, bilgilendirme ve pazarlama faaliyetleri yürütebilmek amacıyla birlikte çalıştığımız ve gizlilikle yükümlü call center’lara, veri depolama ve mesaj yönetimi alt yapı hizmeti sunan şirketlere iletilebilir.

Yukarıda adı geçen kişisel verileriniz, istek ve talebiniz halinde ise özel nitelikli kişisel verileriniz (sağlık beyanınız vb), aracısı olduğumuz sigorta şirketleri üzerinden poliçe teklifi oluşturulabilmesi, poliçe oluşturularak sigorta ürün ve hizmetlerinin (ek hizmet ve destek hizmetleri de dahil) sizlere sunulabilmesi, sözleşme akdedilmesi, sigorta aracısı olarak yükümlülüklerimizin yerine getirilmesi (ör. Kimlik tespiti yapılması, bilgilendirme yükümlülükleri, tahsilat, ödemeler vs), tüm kayıt ve belgelerin düzenlenebilmesi, yerel ve uluslararası yasal mevzuatın öngördüğü bilgi saklama, raporlama, bilgilendirme, vergi, uluslararası yaptırımlar ve sair yükümlülüklere uyulabilmesi, bilgi işlem gereksinimleri, sistemsel yapısı, alınan destek hizmetlerinin gerekliliği, bu hizmet ve ürünlere ilişkin olarak sizlere gerekli bilgilerin aktarılması amacıyla iletişim kurulabilmesi, karşılaştırmalı ürün ve/veya hizmet teklifi, modelleme, raporlama, tazminat değerlendirme ve ödemeleri, mevcut veya yeni ürün çalışmaları ve/veya geliştirmeleri, potansiyel müşteri tespiti gibi amaçlar için işlenmekte ve aracısı olduğumuz sigorta şirketlerine iletilmektedir.

Kişisel verileriniz ayrıca, yasal olarak T.C. Hazine Müsteşarlığı Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) gibi idari ve resmi makamlarla, Şirketimiz doğrudan ve dolaylı hissedarları ile yurtdışı iştirakleri ve acentesi bulunduğumuz sigorta şirketleri ile destek hizmeti alınan yurt içi-yurt dışı üçüncü kişilerle, bağımsız denetim şirketleri ile, Sigortacılık ve Bireysel Emeklilik mevzuatı uyarınca aktarıma izin verilen kuruluşlara, vergi daireleri, bakanlıklar, MASAK, Sosyal Güvenlik Kurumu gibi hukuki zorunluluklar nedeniyle ve yasal sınırlamalar çerçevesinde işlenebilecektir.

Kişisel verileriniz, genel müdürlük yahut şubelerimiz, web sitemiz teklif alma modülü üzerinden yapılmış başvurular, ATM’ler, internet ve mobil şubemiz, çağrı merkezlerimiz, sosyal medya, Kimlik Paylaşım Sistemi, Adres Paylaşım Sistemi, SMS kanalları, SGK kayıtları gibi yöntemler ile sözlü, yazılı veya elektronik ortamda veya ilerde kurulacak/oluşabilecek diğer kanallar vasıtasıyla toplanmakta olup, mevzuat gereğince kanuni süreler boyunca yurt içi ve/veya yurtdışında saklanmakta ve/veya işlenmektedir.

Aile üyeniz, arkadaşınız gibi üçüncü bir kişinin kişisel verilerini bize iletiyorsanız bu konuda hem ilgili üçüncü kişiyi bilgilendiriniz hem de bizlere bu üçüncü kişinin iletişim bilgilerini bildirerek kendisini kişisel verileri konusunda aydınlatmamızı ve hakları konusunda bilgilendirmemizi sağlayınız.

Kişisel verilerinizin işlenmesi ile ilgili olarak Kanunun 11. maddesi gereğince, yukarıda sayılan bilgi/belge/veri işleme, aktarım ve toplama onayına istinaden herhangi bir zamanda Şirketten; kişisel verilerinizin işlenip işlenmediğini öğrenme, işlenmiş kişisel verilerinize ilişkin bilgi talep etme, verilerinizin işlenme amacını, bu veriler ve bilgilerin amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını ve kimlere aktarıldığını öğrenme, gerek Şirket kayıtlarında gerekse de Şirket tarafından aktarılan üçüncü kişilerdeki eksik ya da yanlış verilerinin düzeltilmesini, verilerin işlenme sebebi ortadan kalkmış ise silinmesini/yok edilmesini/anonim hale getirilmesini isteme, işlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle aleyhinize bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme ve kişisel verileri işbu madde kapsamında verilen onayınıza ya da kanuna aykırı olarak işlenmiş ise bu onayınıza ya da kanuna aykırı veri işlemeden doğmuş doğrudan zararlarınızın tazminini talep etme haklarına sahipsiniz.

Sigorta Cini’nin sizinle ticari iletişime geçmesini istemiyorsanız, veya Kişisel verilerinize dair bilgi, talep ve şikayetleriniz için bizlere 0850 222 99 96 numaralı telefon veya infogm@sigortacini.com.tr mail adresi üzerinden ulaşabilirsiniz.

Resmi makamlardan kullanıcıya yönelik bir suç duyurusu ya da resmi soruşturma talebi gelmesi ve/veya kullanıcının Sigorta Cini / Orange Sigorta Aracılık Hizmetleri A.Ş. sistemlerinin çalışmasına engel olacak ya da işleyişini değiştirecek herhangi bir elektronik sabotaj veya saldırı yaptığının tespit edilmesi halinde, Sigorta Cini / Orange Sigorta Aracılık Hizmetleri A.Ş., kullanıcının kimlik bilgilerini araştırma ve yetkili mercilere bildirimde bulunma hakkına sahiptir. Sitemizde veri güvenliğiniz için güvenlik tedbirleri uygulanmaktadır. Bununla beraber internetin yapısı gereği bilgiler yetkisiz 3. kişilerce ele geçirilerek alınıp kullanılabilir. Bu tip yetkisiz kişilerin verebileceği zararlardan Sigorta Cini sorumlu değildir. Web sitemizin kullanımı ve gizliliği ile websayfa altlarında yer alan Gizlilik Sözleşmesi metnini okumanızı rica ederiz.

Orange Sigorta Aracılık Hizmetleri A.Ş. web sitesinde yer alan web sayfalarına ilişkin tüm haklar saklıdır. ©

Mersis No: 0645035012000011
X