Sigorta Cini yatırımlarını sürdürüyor

01 Aralık 2015

"Mahallenizin Sigortacısı" sloganıyla yola çıkan, Türkiye'nin ilk perakende sigorta mağaza zinciri Sigorta Cini, 2016 hedeflerini açıkladı. 19 mağaza ile hizmet veren Sigorta Cini'nin 2016 hedefi, 10 mağaza daha açarak, 18 milyon TL'lik yatırıma ulaşmak. Perakende zinciri olarak hizmet veren Sigorta Cini, kurulduğu Nisan 2013'den bu yana geldiği noktayı değerlendirdi. 170 yıllık köklü bir geçmişe sahip NN Group'un yatırımı Sigorta Cini, sigorta ürünlerini müşterileri için daha erişilebilir ve anlaşılabilir hale getirmek amacıyla yola çıktı. Sigortacılığı bir mağaza konsepti çerçevesinde gerçekleştirme fikri ile kurulan Sigorta Cini, Türkiye çapında büyümeyi ve istihdamı arttırarak ekonomiye katkıda bulunma hedefliyor, Her ailenin hayatının beklenmedik olaylarına karşı güvence altında olması gerektiğine inanan Sigorta Cini, "Ailem", "Evim", "Arabam" ve "Sağlığım" kategorilerinde bulunan sigorta ürünleri için piyasanın önde gelen sigorta şirketlerinden karşılaştırmalı teklif sunuyor. Sigorta Cini CEO’su Pieter-Bas Vos, kuruldukları günden bugüne tüketicilere her zaman en iyiyi sunmak için çalıştıklarını belirterek şunları söyledi: "Türkiye için zorlu bir süreç olan 2015'i geride bırakmaya hazırlanıyoruz. Pek çok sektör ve firma, geçtiğimiz yılda yaşananlardan olumsuz etkilendi ne yazık ki. Bizler ise Sigorta Cini olarak bu dönemi krizi fırsata dönüştürecek atılımlar ve yatırımlar yaparak değerlendirdik. " Pieter-Bas Vos, 2015'te gelinen noktayı ve 2016 hedeflerini ise şöyle açıkladı: "Sigorta konusunda farkındalığın ülke çapında yaygınlaşması hedefiyle Türkiye çapındaki yapılanmamızı sürekli geliştiriyor ve yeni mağazalar açıyoruz. Bizim için öncelikli illerin başında gelen İstanbul'da farklı lokasyonlardaki dört mağazamızla birlikte toplam mağaza sayımız 19'a ulaştı. Şu anda İstanbul, İzmir, Ankara, Kayseri, Tekirdağ ve Kocaeli'de 105 çalışanımızla hizmet veriyoruz. İstanbul'da ve diğer illerdeki yatırımlarımız önümüzdeki dönem de devam edecek. Türkiye genelinde yeni mağazalar açarak sigortayı hiç bilmeyen ve daha önce sigortaya sahip olmayan insanları sigorta konusunda bilinçlendirmek ve böylece sektöre yeni müşteriler kazandırmayı amaçlıyoruz. İstanbul ve Ankara başta olmak üzere mağaza sayımızı önümüzdeki dönemde Adana, Antalya, Denizli ve Bursa gibi aday şehirlerde arttırmayı hedefliyoruz. Kurulduğumuz Nisan 2013'ten bu yana 18 bin 960 müşteriye ve 29 bin 18 poliçeyle ulaştık. Poliçe prim bedeli 2014'te 6, 6 milyon TL, 2015 yılının 11 ayında ise üç katına yakın artışla 17, 5 milyon TL oldu. 2016 yılında, ise 10 mağaza daha açarak toplam yatırım tutarımızı 18 milyon TL'ye ulaştırmayı hedefliyoruz" dedi.

Sigorta Dünyası – 1 Aralık 2015

Bu Haberi Paylaş
KAPAT
Kişisel Verilerin işlenmesi ve Aktarılmasına ilişkin Aydınlatma Metni'ni okudum, onaylıyorum.
Gizlilik ve Web Kullanım Şartları'nı okudum, onaylıyorum.
Yeni ürün ve kampanyalar hakkında bilgilendirilmek istiyorum.
X